Publikationer

  • Hammarsten, M. (2017). A theoretical and methodological reflection on using Lefebvre's critical spatial analysis to examine children's experiences of a forest garden. Mer information
  • Avery, H., Nordén, B. (2017). Working with the divides: Two critical axes in development for transformative professional practices. International Journal of Sustainability in Higher Education Mer information
  • Kjellström, S., Sjölander, P., Almers, E., McCall, M. (2017). Value systems among adolescents: Novel method for assessing level of ego-development. Scandinavian Journal of Psychology 58(2), 150-157 Mer information
  • Nordén, B., Avery, H. (2016). Nyanlända studenters behov av utbildning – möjligheter och hinder  (Newly arrived students’ education needs – opportunites and barriers). Mer information
  • Nordén, B., Avery, H. (2016). Hållbarhetsdilemman och platsbaserat arbete i förskolelärarutbildningen (Sustainability dilemmas and place-based work in preschool teacher education). Mer information

Alla träffar från DiVA (46)

Sidan uppdaterad 2015-08-25

Genom att surfa vidare på JU.se godkänner du att vi använder cookies. Mer information