Publikationer

  • Ferholt, B., Lecusay, R., Nilsson, M. (2018). Adult and Child Learning in Playworlds. In: The Cambridge Handbook of Play: Developmental and Disciplinary Perspectives Cambridge University Press Mer information
  • Rapp, S., Segolsson, M., Kroksmark, T. (2017). The Education Act: Conditions for a Research-based School A Frame-Factor Theoretical Thinking. 2(2), 1-13 Mer information
  • Lindberg, Y. (2017). Kreativitet på arbetsplatsen. In: Helene Ahl, Ingela Bergmo-Prvulovic och Karin Kilhammar (Ed.), HR: Att ta tillvara mänskliga resurser (pp. 95-111). Lund: Studentlitteratur Mer information
  • Cedergren, M., Lindberg, Y. (2017). La lecture de la littérature francophone à la lumière d’un contexte nordique: Réflexions sur la recherche universitaire actuelle en littérature. Romanesques (pp. 201-224). Mer information
  • Segolsson, M., Hirsh, Å., Bäcklund, J. (2017). The Flipped Classroom and Student Learning at Compulsory School in Sweden: A Longitudinal, Qualitative Study. Journal of Education and Practice 8(18), 77-86 Mer information

Alla träffar från DiVA (809)

Sidan uppdaterad 2017-06-08

Sidan uppdaterad 2017-06-08





Genom att surfa vidare på JU.se godkänner du att vi använder cookies. Mer information