Ny IT-plattform på JU, med Windows 10
Kom igång med Office 365 via  E-learning Addskillslänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster för personal

IT Helpdesk

Kontakta oss

Sök i FAQ/Manualer

Eller kontakta oss


Online
Öppet dygnet runt

036 - 10 11 12
Mån-fre kl. 7:30 - 16

Besök, hus A,
3:e våningen
Mån-fre kl. 8-15

Online
Öppet dygnet runt

036 - 10 11 12
Mån-fre kl. 7:30 - 16

Besök, hus A,
3:e våningen
Mån-fre kl. 8-15

Sök i FAQ/Manualer

Sök i FAQ/Manualer

Driftinformation

  • 2018-02-20
    I samband JU:s byte av Ladok-system i mars uppgraderas JU:s system för kontoadministration, KAS. Det innebär att fr.om. måndag 12/3 och som längst t.o.m. fredag 16/3 är det begränsad funktionalitet i följande tjänster: 1/Självservice användarkonto är inte tillgänglig, t ex för lösenordsbyte. 2/Kontoskapande och -aktivering kan inte utföras. 3/Distributionslistor till studenter kan vara inkompletta och bör därför inte användas. 4/Pingpong – störningar kan förekomma. + + + In connection with JU implementing a new Ladok system in March, also JU's account management system, KAS, will be upgraded. This means that as of Monday, March 12 and at its longest until Friday, March 16, there are limitations in the following services: 1/Self-service user account is not available, for example resetting passwords. 2/Account creation and activation cannot be performed. 3/Distribution lists for students may be incomplete and should not be used. 4/Pingpong - interference may occur.

Driftinformation

  • 2018-02-20
    I samband JU:s byte av Ladok-system i mars uppgraderas JU:s system för kontoadministration, KAS. Det innebär att fr.om. måndag 12/3 och som längst t.o.m. fredag 16/3 är det begränsad funktionalitet i följande tjänster: 1/Självservice användarkonto är inte tillgänglig, t ex för lösenordsbyte. 2/Kontoskapande och -aktivering kan inte utföras. 3/Distributionslistor till studenter kan vara inkompletta och bör därför inte användas. 4/Pingpong – störningar kan förekomma. + + + In connection with JU implementing a new Ladok system in March, also JU's account management system, KAS, will be upgraded. This means that as of Monday, March 12 and at its longest until Friday, March 16, there are limitations in the following services: 1/Self-service user account is not available, for example resetting passwords. 2/Account creation and activation cannot be performed. 3/Distribution lists for students may be incomplete and should not be used. 4/Pingpong - interference may occur.





Genom att surfa vidare på JU.se godkänner du att vi använder cookies. Mer information