Publikationer

Publikationer från Kunskapskulturer och undervisningspraktiker.

  • Segolsson, M., Hirsh, Å. (2019). How skilled teachers enable success in their teaching with respect to inclusion and knowledge development: A qualitative study based on teachers’ experiences of successful teaching. International Journal of Teaching and Education VII(2), 35-52 Mer information
  • Florin Sädbom, R., Bäcklund, J. (2019). Övningsskola eller inte? Slutsatser från utvärderingsarbetet med övningsskolorna åren 2015-2019. Mer information
  • Anderström, H., Bäcklund, J., Florin Sädbom, R. (2019). Utvärdering av försöksverksamheten med övningsskolor 2015–2019. Jönköping: Jönköping University, School of Education and Communication Mer information
  • Florin Sädbom, R., Bäcklund, J., Anderström, H., Manderstedt, L. (2019). En skenbar tydlighet? En studie om VFU-handledares och lärarstudenters beskrivningar av hur bedömningsmatrisen används i handledningssamtal. Högre Utbildning 9(1), 48-60 Mer information

Alla träffar från DiVA (39)

Sidan uppdaterad 2020-01-21

Genom att surfa vidare på JU.se godkänner du att vi använder cookies. Mer information