Cross-Cultural Advertising and Marketing Communication 7,5 hp
Undervisningen bedrivs på engelska.Kursinnehåll
- Marketing and marketing communication strategies in a cross cultural context
- Segmentation and target market analysis in a cross cultural context
- Branding in a cross cultural context
- Ethics and legal issues within marketing and marketing communication in a cross cultural context
Förkunskapskrav
General entry requirements and 45 credits in Media and Communication Science or equivalent. English proficiency is required. Exemption is granted from the requirement in Swedish.Utbildningsnivå: Grundnivå G1F
Kurskod/Ladokkod: LCAK19
Kursen ges vid: Högskolan för lärande och kommunikation
Tidigare och pågående kurstillfällen
Typ av Kurs
Programkurs
Studieform
Campus
Termin
Hösten
2022:
vecka 49
-
vecka 03 2023
Studietakt
100%
Undervisningsspråk
Engelska
Ort
Jönköping
Kurstid
Dag
Kursansvarig
Nadia Arshad
Examinator
Caroline Teh
Gäller enbart studenter utanför EU/EES/Schweiz: Studieavgift
11250kr
Anmälningskod
HJ-L2195
Senast ändrad 2023-06-02 08:20:41